Samma smarta flöden – men snyggare

Onifys nya logotyp i en vy av en mobil
Vi har fått en ny visuell identitet – och byter namn på vårt mest framgångsrika erbjudande.

Vi har fått en ny visuell identitet – och byter namn på vårt mest framgångsrika erbjudande.

– Vårt nya utseende är ett sätt att visa att vi rör oss framåt, och ger en tydligare och modernare bild av vår verksamhet, säger Ebba Isacsson, sälj- och marknadschef på Onify.

Det är inte bara loggan som är ny. Allt visuellt kring Onify har fått sig ett rejält ansiktslyft.
Onifys nya visuella identitet, framtagen i samarbete med Byn Kommunikationsbyrå, syns inte minst på denna hemsida, där ni ser nya typsnitt, ny form och ett tydligare och modernare tilltal.

– Vår verksamhet kretsar kring användarupplevelse, och det här är ett sätt att göra den ännu enklare och roligare, säger Ebba Isacsson. Samtidigt ser vi till att profilera oss ytterligare genom att byta namn på vårt mest centrala erbjudande. Istället för det mer generella Invånarportalen kallar vi den nu för Onify Invånare.

– Våra övriga portaler kommer att gå samma väg och få namn som tydligt visar vem som är avsändare, säger Ebba Isacsson.

Dela:

Läs fler nyheter

Vy i Onify Invånare med information om Mina företag

En väg in – tänk objekt!

Många verksamheter sitter med information spridd över flera system vilket gör det svårt att ge användaren en sammanhållen upplevelse. Med

Boka demo

Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss!